close

The rain just wouldn't stop
and my heart is loud with affirmation.

I'm running around in circles, spilling words to describe what it is like
in the heart of the circle; being the one above the world.

But my words are too thin.

一次又一次的我試圖說明白這是什麼感覺,
一次又一次,只是一直覺得奇癢難耐;
也許是因為無法一針見血才讓我不停的迴旋,
又或者,是因為這感覺是泉水,不曾停止湧升。

So I remain speechless with amazement.

我苦尋的義無反顧,
愛的粉身碎骨也在所不惜。
沒有後路、不需要後路了,
抓住一生最渴求的幸福,而其他
都無所謂了。

回首、前瞻,捨不得又迫不及待,
就是身前身後都太過豐盛。
我想這世界上沒有比我富足的人;我航行過滿目的落葉,
破風領悟著。

arrow
arrow
    全站熱搜

    gottabeme 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()